Cuéllar es va tenyir de blaugrana pel 25è aniversari de la PB Cuellarana

Durant l’esdeveniment, també es va celebrar una assemblea de la Federación de Peñas de Castilla y León

La Peña Barcelonista Cuellarana “Nicolás Casaus” va celebrar dissabte passat el seu 25è aniversari amb un gran esdeveniment a Cuéllar (Segòvia), localitat que va veure néixer a l’entitat blaugrana l’any 1999. Els actes van començar a l’Ajuntament, on l’alcalde Carlos Fraile i el regidor d’esports Jonás Gómez van rebre la comitiva blaugrana. Hi van ser presents Josep Ignasi Macià, directiu de l’Àrea Social del FC Barcelona; Nicolás Pérez, president de la Federación de Peñas de Castilla y León; Enrique Magdaleno, president de la PB Cuellarana; i els exjugadors Eusebio Sacristán i Juan Carlos Rodríguez. Tots ells van subratllar el paper de la penya barcelonista local com a ambaixadora del sentiment blaugrana a Cuéllar.

A continuació, el 25è aniversari de la PB Cuellarana va viure el seu moment culminant amb una gran festa barcelonista que va comptar amb la presència d’un gran nombre de penyistes, socis i aficionats barcelonistes de la localitat i voltants. Durant l’esdeveniment, en el qual va col·laborar la Confederació Mundial de Penyes, es va produir el tradicional intercanvi d’obsequis entre les entitats presents, i també es van sortejar obsequis blaugranes entre tots els assistents. Es va viure un gran ambient barcelonista i va quedar demostrada la fortalesa de les penyes barcelonistes a Castella i Lleó.

Assemblea de la Federación de Castilla i León

Abans dels actes pròpiament de celebració del 25è aniversari de la PB Cuellarana, la Federación de Peñas Barcelonistas de Castilla y León va aprofitar per a celebrar una assemblea. Va estar encapçalada pel president de la federació, Nicolás Pérez, i hi van estar representades deu penyes d’aquest territori. Durant l’assemblea, es va repassar la situació actual de l’entitat i també es va mirar cap al futur del moviment de penyes barcelonistes. Així mateix, es va posar data a les dues pròximes Trobades de Penyes Barcelonistes de Castella i Lleó, que tindran lloc durant el proper any 2025: la 19a se celebrarà l’11 de gener, mentre que la 20a està prevista per al 3 de maig.