Vistes de navegació

Navegació de visualitzacions Esdeveniment

Avui

Sopar de Festa Major PB Parets del Vallès

Local PB Parets del Vallès Av. Lluís Companys, 25, Parets del Vallès, Barcelona, España

Organitzat per la Penya Blaugrana de Parets del Vallès. No cal fer reserva prèvia, la venda de tiquets serà el mateix dia.   Federació de Penyes del Vallès.

50è aniversari de la PB Montcada i Reixac

Restaurant Can Piqué Ctra. Badalona a Montcada, km. 7, 08110, Barcelona, Montcada i Reixac, Barcelona, Spain

Al restaurant Can Piqué. Photocall de benvinguda i actuació musical del grup "Holaquedixie". Servei de bus: Sortida des de la Pl. Lluis Companys a les 19:30h.

25è Aniversari de la PB Cuellarana Nicolás Casaus

Restaurante San Francisco Av. Camilo Jose Cela, 2, 40200 Cuéllar, Segovia, Cuéllar, Segovia, Espanya

Dinar de Gala del 25è Aniversari de la Penya. Assemblea de Penyes a les 11:00h. Recepció d'autoritats a l'Ajuntament a les 13:00h. Federació de Castella i Lleó.