Vistes de navegació

Navegació de visualitzacions Esdeveniment

Avui

Presentació conjunta de llibres a la PB “Els Tamarells”

Presentació conjunta dels llibres "Els calls del gest" d'en Damià Rotger i "Les cares de la cugula" d'en Miquel Angel Adrover, acompanyats de la veu i la música d'Annabel Villalonga. A Felanitx, seu de la Penya. Federació de Balears.

25è Aniversari de la PB Cervelló

Braseria Can Llopart Carrer Saturnia Pyri, 3, 08758 Cervelló, Barcelona, Cervelló, Barcelona, Espanya

El mateix dia es fan diversos actes a la sala teatre de l'Ateneu: 17:30h - Exposició gràfica dels jugadors/es i esdeveniments més importants en els 25 anys d'història i històric de totes les equipacions de la PBC 18:30h - Presentació oficial del llibre "La història d'un somni" a càrrec de Fcesc Xavier Depares i concert ... Llegiu més

II Intercanvi-Donació anual de llibres per Sant Jordi de la PB Austin

Lou's Barton Springs 1608 Barton Springs Rd, Austin, TX 78704, Estados Unidos, Austin, Texas, Estats Units

D'acord amb la tradició, porta els llibres que vulguis intercanviar o donar i et donaran una rosa i la selecció de llibres disponibles. Els llibres que sobrin es donaran a la Biblioteca Pública d'Austin. Federació Món.