La VIII Trobada del Baix Llobregat va reunir més de 120 penyistes

També es va celebrar el 40è aniversari de la PB L’Avenç d’Esplugues de Llobregat, que va ser l’amfitriona de l’esdeveniment

La Penya Barcelonista l’Avenç d’Esplugues de Llobregat va acollir diumenge passat la VIII Trobada de Penyes Barcelonistes del Baix Llobregat i, a la vegada, va commemorar el 40è aniversari de la fundació de la penya. Ho va fer amb una sèrie d’actes celebrats al llarg del matí a la seva localitat, que van culminar amb una gran festa final per a tancar una jornada d’autèntic barcelonisme. La Federació de Penyes del Baix Llobregat va col·laborar en l’organització de l’esdeveniment.

La jornada va començar amb una visita turística guiada pels espais més emblemàtics de la localitat d’Esplugues i una recepció en la seu de la PB L’Avenç, amb exposició del concurs fotogràfic. Tano Faura, president de la penya, i tota la seva junta directiva van exercir d’amfitrions de l’esdeveniment. La PB L’Avenç és una de les entitats destacades d’Esplugues de Llobregat, que al llarg d’aquestes quatre dècades s’ha distingit per l’organització de nombrosos actes socials i culturals.

13 penyes presents a la gala

La festa final va comptar amb la presència de Vicenç Notari, president de la Federació de Penyes del Baix Llobregat; Jordi Murillo, delegat del Baix Llobregat al Consell Consultiu; Jordi Pueyo, membre de la Comissió Social del FC Barcelona; l’exjugador blaugrana Pepito Ramos; i l’expresident i soci fundador de la PB L’Avenç, Jordi Claramunt. En total, van participar uns 120 penyistes en representació de 13 penyes de la Federació Baix Llobregat, així com membres d’altres entitats com PB Foment Martinenc (Federació Barcelonès Est), PB Les Corts (Federació Barcelonès Oest) o PB La Granada (Federació Anoia, Alt Penedès i Garraf).

També van participar en la VIII Trobada de Penyes Barcelonistes del Baix Llobregat figures de l’entorn barcelonista com l’economista Marc Ciria o els periodistes Antoni Closa i Joan Poquí. La representació del Club i les diferents penyes, així com els convidats a la Trobada, van intercanviar obsequis i records de la jornada amb la penya amfitriona. Van presidir la festa els trofeus de la Lliga, la Copa i la Champions, aportats per la Confederació Mundial de Penyes, amb els quals els socis que volguessin podien fotografiar-se per a immortalitzar el moment.