Activitats esportives a la PB Sant Cugat, la PB Contestana i la PB Lagartera

Les penyes vallesana i alacantina van organitzar tornejos infantils de futbol, i la toledana es va estrenar amb el pàdel.

A més de la intensa activitat quant a actes i trobades, el mes de juny també es caracteritza per la gran presència de tornejos esportius organitzats per penyes barcelonistes. En les últimes setmanes, se n’han vist exemples a la PB Sant Cugat, la PB Contestana i la PB Lagartera.

La PB Sant Cugat i la PB Contestana fan rodar la pilota

Una de les entitats més actives en aquest sentit és la Penya Blaugrana de Sant Cugat (Federació Vallès), que a mitjans de mes va organitzar la seva 12a Festa de l’Esport per a la Infància. Amb la presència de més de 300 estudiants de primària de nou escoles de Sant Cugat, l’esdeveniment va incloure un torneig de futbol 7, una exhibició de l’equip júnior del Club Gimnàstica Sant Cugat i una zona infantil de jocs de taula i pintacares. També hi va ser present el pallasso Doctor Sapastre, “alter ego” del president de la PB Badia del Vallès, Lluís Yuste.

Per part seva, la Penya Barcelonista Contestana (Federació Alacant) va continuar amb els actes de celebració del seu 40è aniversari amb la celebració d’un Torneig d’Alevins de Futbol 8 en el poliesportiu de la seva localitat. La penya va voler fer costat al futur del futbol comarcal convidant a sis equips de la seva regió, que van disputar la competició amb un format de dos grups, semifinals i final. La PB Contestana ha valorat molt positivament la iniciativa.

Pàdel a la PB Lagartera

Finalment, la Penya Barcelonista de Lagartera (Federación Castilla-La Mancha) es va decantar per una altra de les activitats més populars entre els penyistes amb l’organització del seu 1r Torneig de Pàdel. Al llarg de tres intensos dies de competició, la penya va reunir 30 parelles en dues categories diferents a les instal·lacions esportives de La Milagrosa, on es van viure jornades marcades per l’emoció i el bon ambient entre tots els participants. La PB Lagartera va comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament i també de diversos comerços locals, i no descarta repetir l’activitat l’any que ve.