La PB Ciutadella celebra el seu 40è aniversari

L’entitat de Federació de Penyes de les Illes Balears va reunir prop de 120 persones dissabte passat a la localitat menorquina.

La Penya Barcelonista de Ciutadella (Federació Balears) va commemorar dissabte passat el seu 40è aniversari amb una gran festa celebrada en aquesta localitat menorquina. L’acte, encapçalat pel president de la penya amfitriona, Carles Gener, i la seva junta directiva, va reunir a prop de 120 persones en Es Nàutic de Ciutadella. Hi va ser present el president de la Federació de Penyes Barcelonistes dels Illes Balears, Oscar Escoda, així com els presidents de la PB Ferreries, Joan Ignasi Truyol, i de la PB Alaior, Lluís Vidal. Tots ells van voler acompanyar la PB Ciutadella en aquesta ocasió tan especial. Altres entitats de la Federació Balears com la PB Santa Eulària des Riu, entre altres, també hi van participar.

El 40è aniversari de la PB Ciutadella va comptar també amb la presència especial de l’exjugador Joan Josep Estella, membre de la Agrupació de Jugadors del FC Barcelona, i de l‘exagent de jugadors Josep Maria Minguella, que un any més va acceptar la invitació de l’entitat barcelonista de Menorca per a celebrar amb ells aquest dia tan assenyalat. Tots ells van visitar la seu de la penya per a signar al llibre oficial, i a continuació es van traslladar a l’escenari de l’esdeveniment. Durant el seu transcurs, van tenir lloc els parlaments per part dels màxims representants de les entitats presents, així com els intercanvis d’obsequis per a commemorar aquests 40 anys de la PB Ciutadella.