La Penya Barça de Everest celebra la seva oficialització

Va organitzar una trobada multitudinària a Katmandú per a commemorar la seva formalització com a primera penya barcelonista oficial del Nepal.

A finals del passat mes de juliol, es va anunciar l’oficialització de la primera penya barcelonista del Nepal: la Penya Barça de Everest. Per a celebrar aquesta fita, l’entitat va organitzar recentment una gran trobada a la ciutat de Katmandú que va comptar amb la presència de més de 100 culers d’aquesta regió asiàtica. Tot un esdeveniment que simbolitza l’inici d’una nova etapa per a aquesta comunitat d’apassionats blaugranes, que ja fa 10 anys que van constituir aquesta agrupació per a donar suport al FC Barcelona.

L’acte va servir per a descobrir el nou logotip de la Penya Barça de Everest, i també per a repassar la trajectòria de l’entitat fins a arribar a aquesta oficialització. A més de parlaments, obsequis i diverses sorpreses, la trobada es va caracteritzar sobretot per la germanor i els forts llaços presents entre tots els assistents. I és que el sentiment de família i d’unió per uns mateixos colors és un dels trets característics de la Penya Barça de Everest durant tots aquests anys; un tret que ara promet accentuar-se i consolidar-se un cop oficialitzada la penya.

Una penya molt compromesa

Aquesta trobada multidudinària no és res excepcional per als membres de la Penya Barça de Everest. Des de l’any 2014, els aficionats culers del Nepal s’han trobat per a anar formant i ampliant aquesta gran família, incentivant la relació entre els seus membres i donant la benvinguda a aquells que s’hi han volgut unir. A més de visionar els partits de l’equip blaugrana i organitzar aquestes trobades, la penya també ha fet diverses activitats al seu territori, com per exemple tornejos de futbol sala.

Com no podia ser d’una altra manera, la Penya Barça de Everest també té un fort esperit solidari, el qual posa en pràctica a través de la seva fundació. La penya es dirigeix sobretot cap a la població més necessitada, com per exemple els orfenats de la seva regió, on ha organitzat jocs i també campanyes de sensibilització sobre l’higiene dental. També ha dut a terme recollides de roba per als més desvalguts. L’any 2015, quan un terratrèmol va afectar de ple el Nepal, els membres de la penya es van mobilitzar per a ajudar les víctimes. És evident, doncs, que la Penya Barça de Everest comparteix tots els valors que fan únic el moviment de penyes barcelonistes arreu del món.