La Confederació Mundial de Penyes rep la plataforma “Som un Clam” al seu Plenari

L’entitat barcelonista, oberta a tots els socis i penyistes, va escoltar les propostes de la plataforma i va traslladar les suggerències dels representants de les penyes.

Dissabte passat, la Confederació Mundial de Penyes va celebrar un nou Plenari del seu Consell de Penyes amb la participació de més de 30 representants de les diferents Federacions territorials, encapçalats per Antoni Guil, president de la Confederació. En aquesta ocasió, la trobada va comptar amb la presència especial de la plataforma de socis del Barça “Som un Clam”, representada per Joan Camprubí, Georgina Sánchez i Albert Ferrer. Els tres van exposar el seu diagnòstic de la situació actual del FC Barcelona i van detallar les seves propostes, i també van escoltar els suggeriments i preocupacions dels representants de les penyes, amb l’apartat social del Club com a focus principal.

A més, van plantejar la necessitat que la pròxima Assemblea sigui un exercici de participació, transparència i assumpció de responsabilitats per part de la junta directiva del Club. En aquest sentit, els presents es van sumar a la demanda de “Som un Clam” per a recuperar l’Assemblea de Socis Compromissaris presencial, per a així aconseguir la màxima representativitat i debat al màxim òrgan de govern del Club. Camprubí també va aprofitar l’oportunitat per a convidar els penyistes a l’acte de presentació pública de “Som un Clam”, que està previst per a aquest proper 17 d’octubre.

Un espai obert a tots els barcelonistes

La presència de “Som un Clam” al Plenari respon a la voluntat de la Confederació Mundial de Penyes de ser un espai obert a tots els grups de socis i penyistes que vulguin expressar les seves opinions, tal com es va aprovar en l’anterior Plenari del mes de juliol. De fet, el Plenari celebrat dissabte passat també va comptar amb la intervenció de Ricard Faura, en representació dels sis grups d’opinió formats per socis barcelonistes.

En pròximes reunions, la Confederació Mundial de Penyes té previst comptar amb la participació de noms com Víctor Font i Marc Círia, i també es mostra oberta a rebre els representants del propi Club. Així ho va afirmar Antoni Guil, que va recordar que el moviment de penyes agrupa 163.000 penyistes, dels quals 18.000 són socis, per la qual cosa representa una part important del FC Barcelona.