2n Torneig de Pàdel Interpenyes de la Federació Barcelonès Est

32 jugadors en representació de set penyes d’aquest territori es van donar cita a les pistes de Bon Pastor

La Federació de Penyes Barcelonistes del Barcelonès Est va organitzar recentment la 2a edició del seu Torneig de Pàdel Interpenyes, una iniciativa que una vegada més uneix el barcelonisme amb la pràctica del pàdel. L’esdeveniment, que va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes, va tenir lloc a les pistes de pàdel de Bon Pastor, i va congregar un total de 32 jugadors en representació de set penyes del Barcelonès Est: PB Can Baró, PB Congrés, PB Teixonera, PB Bon Pastor, PB Trinitat Vella, PB Sant Adrià del Besòs i PB Nova Lloreda.

El 2n Torneig de Pàdel Interpenyes, caracteritzat pel bon ambient entre tots els participants, va tenir una primera fase amb grups de quatre parelles que jugaven entre totes elles, i després una categoria or per a les dues primeres, i una de plata per a les dues últimes. En la primera, la parella de la PB Nova Lloreda va ser la guanyadora, mentre que els representants de la PB Can Baró es van imposar en la segona. Entre els premis, van destacar pales de pàdel i paleters, així com diversos regals blaugranes aportats per la Confederació i el FC Barcelona. L’esdeveniment també va comptar amb el suport d’Aigües de Barcelona i Inmocat.

L’èxit d’aquest 2n Torneig de Pàdel Interpenyes de la Federació Barcelonès Est demostra una vegada més la gran acceptació que el pàdel té entre el moviment de penyes barcelonistes. De fet, es tracta d’una de les activitats que promou la Confederació Mundial de Penyes entre les seves federacions territorials i penyes.