Les penyes posen el toc blaugrana a diverses fires d’entitats

La PB Benissa Avi Joan Casals, la PB Sant Adrià de Besòs, la PB Santpedor i la PB Mataró van sortir al carrer a les seves respectives localitats

L’arrelament de les penyes barcelonistes a les seves localitats ha tornat a evidenciar-se en diverses fires i mostres d’entitats celebrades a diversos punts del territori durant els últims dies. En totes elles, les entitats blaugranes han lluit els seus colors, han obert les portes a tots els visitants interessats en conèixer millor les seves activitats i, en algun cas, també han sortejat regals de tot tipus relacionats amb el FC Barcelona. Per a aquestes fires, les penyes han comptat amb el suport de la Confederació Mundial de Penyes i també de les seves respectives federacions territorials.

Activitats a Benissa i geganta culer a Sant Adrià de Besòs

A la III Fira d’Associacions de Benissa, hi va tenir un especial protagonisme la Penya Barcelonista Benissa Avi Joan Casals (Federació València i Marina Alta), que amb la seva participació va iniciar les celebracions del seu 30è aniversari. A la seva carpa, la penya va organitzar activitats infantils com futbol inflable o un mural per pintar, així com un photocall i un concurs audiovisual. També va sortejar regals blaugrana i va homenatjar l’Avi del Barça, que posa nom a la penya, projectant diverses imatges seves.

Per la seva banda, la Penya Barcelonista de Sant Adrià de Besòs (Federació Barcelonès Est) va ser present a la XIII Mostra d’Entitats de la seva localitat amb una parada pròpia on va oferir informació sobre l’entitat. Hi va destacar la presència de la “Noni”, la primera geganta del Barça, que es va convertir en una de les atraccions de l’esdeveniment. A més, la geganta també va ser protagonista d’una cercavila blaugrana per Sant Adrià de Besòs que va fer les delícies dels més joves.

Protagonisme a Santpedor i Mataró

La Penya Blaugrana de Santpedor (Federació Bages, Berguedà i Cerdanya) va ser una de les altres penyes que va sortir al carrer, en aquest cas per a participar un cop més a la Fira de Sant Miquel de la seva localitat. Encapçalada per Antoni Valverde, president de la penya i també de la Federació Bages, Berguedà i Cerdanya, la parada de la PB Santpedor va animar els visitants de la fira a fer-se’n socis, i va sortejar una samarreta del Barça entre tots els nous inscrits.

Finalment, la Penya Barcelonista de Mataró (Federació Maresme) va tenyir de blaugrana la Mostra d’Entitats de la seva localitat amb una vistosa parada. A més de vendre productes de l’entitat com banderes o bufandes, la penya presidida per Ramon Pruna, que també presideix la Federació Maresme, va informar dels seus desplaçaments en autocar als partits del Barça. A més, va oferir els assistents a la fira l’oportunitat de fer-se una foto amb el trofeu de la Champions League.