L’Ampolla va albergar la 29a Trobada de Penyes de la Federació Terres de l’Ebre

L’esdeveniment es va celebrar coincidint amb el 30è aniversari de la PB L’Ampolla.

La Federació de Penyes Barcelonistes dels Terres de l’Ebre va tornar demostrar la seva força dins del moviment de penyes a la seva 29a Trobada de Penyes. L’esdeveniment, que va comptar amb més de 200 penyistes en representació de 33 penyes d’aquesta federació, va tenir lloc a L’Ampolla amb motiu del 30è aniversari de l’entitat blaugrana local: la Penya Barcelonista de L’Ampolla. Els actes van estar encapçalats per Ramon Fibla, president de la Federació Terres de l’Ebre, juntament amb Sisco Pinyol, membre del Consell Consultiu en aquesta regió. El president de la PB L’Ampolla, Paco Ramírez, va exercir d’amfitrió.

La 29a Trobada de la Federació Terres de l’Ebre va començar amb la benvinguda als assistents a la Plaça de l’Ajuntament. Des d’allí, va sortir la tradicional desfilada dels estendards de les penyes participants, en el qual hi van ser presents Pere Valentí Mora, membre de l’Agrupació Barça Jugadors, i els membres de la Comissió Social del club Lluís Perez i Jordi Brull. Posteriorment, es va unir a ells el directiu del FC Barcelona Josep Ignaci Macià, que va signar el llibre d’honor de l’Ajuntament amb la presència de l’alcalde de L’Ampolla, Paco Arasa.

Durant el dia, es va fer lliurament dels corbatins de la 29a Trobada de Penyes als assistents, i també es va homenatjar els fundadors i col·laboradors de la PB L’Ampolla amb motiu del 30è aniversari de la penya. La jornada va estar carregada d’emoció i va acabar amb el tradicional pastís commemoratiu i els parlaments dels protagonistes. Les penyes es van emplaçar a continuar amb l’alta activitat que caracteritza la Federació de Penyes de l’Ebre, i a continuar fomentant el barcelonisme pel seu territori.