Aniversaris de penyes a tot el territori

40è aniversari de la PB Motril, 39è de la PB Sant Adrià del Besòs, 30è de la PB Vilanova i la Vall de Meià i 10è de la PB Santa Margarida de Montbui.

Nombroses penyes de tot el territori van aprofitar el cap de setmana d’aturada de lliga per a celebrar els seus respectius aniversaris. Una d’elles va ser la Peña Azulgrana de Motril (Federación Andalucia, Ceuta y Melilla), que va commemorar els 40 anys de la seva creació en un esdeveniment on hi van assistir un centenar de penyistes, i en què hi van col·laborar la Confederació Mundial de Penyes i la Federació Provincial de Penyes de Granada. El president d’aquesta última, Daniel García, així com el seu vicepresident, Eduardo Ortiz, van ser presents a l’acte, on el president de la PB Motril, Roberto Daniel López, va exercir d’amfitrió. També hi va acudir Rafael Pichardo, membre de la Comissió Social del FC Barcelona, i els exjugadors José Luis Romero i Juan José Almagro.

Per part seva, la Penya Barcelonista Vilanova i Vall de Meià (Federació Ponent Nord) va celebrar el seu 30è aniversari acompanyada dels seus socis, penyistes i aficionats. El president de la penya en funcions, José Antonio Novau, va encapçalar els actes de commemoració. També hi va ser present el president de la Federació Lleida Sud i La Franja, Claudi Bosch, amb lligams en aquest municipi. En representació del Club, hi va assistir Francesc Llobet, membre de l’Àrea Social, així com l’exjugador Vicent Amigó.

També a Sant Adrià del Besòs i a Santa Margarida de Montbui

També va tenir celebració la Penya Barcelonista Sant Adrià del Besòs (Federació Barcelonès Est), que va bufar les espelmes del seu 39è aniversari amb una àmplia representació dels seus penyistes. Entre els més de 70 assistents, va destacar la presència del president de la Federació Barcelonès Est, Francesc Subirats, i dels exjugadors Paco Martínez i Pepito Ramos. Van participar a l’acte entitats com PB Gol 3000, PB Teixonera, PB Pep Ventura, PB Poblenou, PB Trinitat Vella, PB Centenari, PB Solera de Calella, PB Mollet del Vallès, PB Sant Cugat i PB Navarcles.

Finalment, la Penya Blaugrana Santa Margarida de Montbui (Federació Anoia, Alt Penedès i Garraf) va organitzar diversos actes durant tres dies per a celebrar els seus 10 anys dins del moviment de penyes. Entre altres activitats, va haver-hi la representació teatral de l’obra “Més que un Club, el feixisme contra el Barça”, la pintada d’un mural commemoratiu, un “correfoc” i una celebració popular a la qual van assistir els penyistes, socis i aficionats culers de la localitat.