Aniversaris a la PB Monteagudo, la PB Badia del Vallès i la PB Washington

La penya navarresa va celebrar els seus 25 anys, mentre que la catalana i l’americana van arribar als 15.

Tres penyes barcelonistes van celebrar els seus respectius aniversaris el cap de setmana passat: la Peña Barcelonista de Monteagudo (Federación Aragón, La Rioja y Navarra), la Penya Blaugrana de Badia del Vallès (Federació Vallès) i la Penya Barcelonista Washington DC (Federació Món).

En el cas de la PB Monteagudo, va celebrar el seu 25è aniversari amb dues jornades carregades d’activitat a les quals van assistir un centenar de barcelonistes, amb deu penyes representades. A més del president de la PB Monteagudo, Fernando Serrano, hi van ser presents Josep Ignasi Macià, directiu del FC Barcelona; Onésimo Sánchez, exjugador del primer equip; i Javier Martín, exjugador de la secció d’hoquei gel. També va destacar la presència d’un grup de convidats del Centre La Atalaya de Tudela, que atén persones amb discapacitat. La comitiva va ser rebuda a l’Ajuntament de Monteagudo per l’alcaldessa, Marisa Jiménez, i el regidor d’esports, Iván Aguado, en una celebració que també va incloure diverses activitats culturals, turístiques, gastronòmiques i musicals. La PB Monteagudo va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes, que va aportar obsequis blaugranes.

15 anys a Badia del Vallès i Washington

La PB Badia del Vallès va celebrar el seu 15è aniversari al Centre Cultural Antonio Machado, amb la presència del president de la Confederació Mundial de Penyes, Antoni Guil, que va acompanyar al president de la PB Badia del Vallès, Lluís Yuste. Tampoc hi va faltar la representació del FC Barcelona amb Jordi Pueyo, membre de l’Àrea Social, i de l’Agrupació Barça Jugadors amb l’exjugadora Flor de Lluna. Per part del consistori, hi va asistir l’alcalde de Badia del Vallès, Josep Martínez. També va destacar la presència de penyistes de la PB Sant Cugat. La celebració va finalitzar amb la bufada d’espelmes del pastís commemoratiu.

Finalment, la PB Washington va reunir els seus membres per a celebrar els 15 anys d’història de la penya coincidint amb el visionat del Villarreal-Barça del passat diumenge. En un ambient festiu, els penyistes van rebre un obsequi especial i la celebració va ser rodona gràcies al gran partit que l’equip va jugar a l’estadi de La Ceràmica.