La Confederació obre la seva seu als socis compromissaris

Amb motiu de la celebració de l‘Assemblea General Ordinària del FC Barcelona, el proper dissabte 19 d’octubre, a les 9:30h la Confederació Mundial de Penyes obrirà les portes a tots aquells socis compromissaris que vulguin seguir la sessió des de la seva seu, situada davant de les instal·lacions del Club (Arístides Maillol, 15, 1r pis). Atès que l’assemblea es desenvoluparà en format telemàtic, la Confederació vol fomentar d’aquesta manera la participació de tots els socis convocats, facilitant-los l’accés a l’emissió i convidant-los a prendre-hi part de forma conjunta en un mateix espai.

De la mateixa manera, la Confederació informa a tots els socis compromissaris dels diferents territoris que es podrien habilitar espais per seguir l’assamblea a través de les Federacions i les penyes de la seva regió. Així, l’entitat barcelonista busca fomentar el caràcter participatiu d’aquesta sessió i, de nou, subratlla la seva voluntat de donar servei a tots els penyistes, socis i barcelonistes en general. Els compromissaris interessats poden contactar amb la Confederació escrivint a penyes@confederaciopenyes.cat.