Donació de sang de la PB Solsona i activitats a la PB Isona

La penya solsonenca va obtenir uns molt bons resultats, amb 131 donacions de sang. La PB Isona i Conca Dellà va celebrar les activitats d’estiu amb més d’un centenar de participants.

La Penya Barcelonista Solsona i Comarca (Federació Ponent Nord) va organitzar la seva 6a Campanya Extraordinària de Donació de Sang juntament amb la col·laboració de l’organització Donants del Solsonès fa ja sis anys que cada estiu implica els veïns de la seva localitat en una campanya que té un gran acolliment i es va superant any a any en nombre de donants. En aquesta ocasió, es van fer 131 extracions, la qual cosa equival a gairebé 400 persones que es podran beneficiar d’aquesta recollida i així millorar el seu nivell de salut. A l’agost, els bancs de sang estan en reserva i és molt important la implicació de tots, en un mes que acostuma a ser molt fluix quant a donacions, en motiu de les vacances d’estiu. Tota la jornada va ser encapçalada pel president de la PB Solsona, Jordi Sendarrubias. La penya va completar un cap de setmana molt barcelonista amb el seu 9è Torneig de Cartes.

Activitats esportives a la PB Isona i Conca Dellà

La Penya Barcelonista Isona i Conca Dellà va celebrar tres tornejos esportius durant dos dies d’alta participació. El primer va ser el 7è torneig de tennis taula sub14. Els més joves van gaudir d’una jornada d’unió amb la resta de penyistes, socis i aficionats barcelonistes, en la qual va regnar el fairplay entre els participants. En l’últim dia de torneig també va arribar la 7a edició del Torneig de tennis taula d’adults i el 7è torneig de petanca per parelles. Més d’un centenar de participants van tancar les activitats amb el lliurament de premis als finalistes i guanyadors de cada torneig, encapçalats pel president de la PB Isona i Conca Dellà, Luís Isanta.