La Federació de Penyes del Vallès estrena el pòdcast “Més que Penyes!”

L’espai s’emetrà mensualment a Ràdio Montmeló i comptarà amb convidats del col·lectiu penyístic per a comentar l’actualitat blaugrana i de les seves penyes.

La Federació de Penyes del FC Barcelona del Vallès ha posat en marxa un nou projecte que vol donar veu a les penyes i penyistes que formen part d’aquesta entitat territorial, i també difondre tot allò relacionat amb la seva activitat. Es tracta del pòdcast “Més que Penyes!”, un espai que s’emetrà amb caràcter mensual a Ràdio Montmeló, i que està dirigit i presentat per Àlex López Puig, cap de Comunicació de la Federació de Penyes del Vallès. El seu primer capítol es va enregistrar la setmana passada i ja es podrà escoltar avui a la tarda a través de la web de Ràdio Montmeló.

Actualitat penyística i blaugrana

Aquesta primera entrega compta amb la presència de Joan Giménez, president de la Penya Barcelonista de Ripollet i secretari de la Confederació Mundial de Penyes; Xavier Betran, president de la Penya Barcelonista Cardedeu i delegat del Consell Consultiu de Penyes del Vallès; Gerard Tarrés, president de la Penya Blaugrana de Montmeló; i Josep Maria Félez, president de la Penya Blaugrana de Sant Cugat del Vallès. Tots ells comenten la situació actual de les seves penyes i les properes activitats que tenen previstes, així com altres qüestions relacionades amb l’actualitat del FC Barcelona tan a nivell esportiu com institucional.

Amb aquest nou servei, la Federació de Penyes del Vallès vol fer costat a les seves penyes, donar-los protagonisme i convidar-les a debatre sobre el Barça, explicar els seus projectes i expressar els seus anhels. El segon episodi del pòdcast “Més que Penyes!” està previst per al mes de setembre, i des de llavors, cada mes comptarà amb diversos presidents i representants de penyes de la Federació de Penyes del Vallès.