Finalitza el 19è Torneig Infantil de Futbol Sala de la PB Premià de Dalt

Hi van participar 220 jugadors repartits en 22 equips de les categories prebenjamí, benjamí, aleví i infantil.

La Penya Barcelonista Premià de Dalt-Sant Jaume (Federació de Penyes del Maresme) va tornar a vibrar durant l’últim mes amb el seu Torneig Infantil de Futbol Sala, que enguany va assolir la seva 19a edició. El cap de setmana passat, es van disputar les emocionants finals de les quatre categories de la competició (prebenjamí, benjamí, aleví i infantil) i posteriorment van tenir lloc els lliuraments de trofeus i medalles als guanyadors i millors jugadors. Enguany, va destacar l’entrega del trofeu 1r Memorial Marcos Jover als vencedors de la categoria prebenjamí. En total, han participat al torneig 220 jugadors repartits en 22 equips.

Balanç molt positiu

Aquesta jornada final va comptar amb la presència dels membres de la junta directiva de la PB Premià de Dalt-Sant Jaume, encapçalats pel seu president, David Villanueva, així com de Ramon Pruna, president de la Federació de Penyes del Maresme i delegat del Consell Consultiu de Penyes en aquest territori. En representació del FC Barcelona, hi van ser presents Antonio Escudero, vicepresident de l’Àrea Social, i Alberto Manga, exjugador blaugrana i membre de l’Agrupació Barça Jugadors. La Confederació Mundial de Penyes també va col·laborar amb l’esdeveniment aportant obsequis blaugranes a la penya organitzadora.

La PB Premià de Dalt-Sant Jaume ha tancat aquesta 19a edició del seu Torneig Infantil de Futbol Sala amb una valoració molt positiva. La iniciativa s’ha convertit en una cita ineludible per als més joves de la localitat i els seus voltants, i manté un esperit que la converteix en quelcom més que un simple torneig de futbol sala. A través d’ell, la PB Premià de Dalt-Sant Jaume busca inculcar i fomentar l’esportivitat, la convivència i els valors esportius entre els més petits. La longevitat del torneig demostra el seu gran èxit; l’any que ve, arribarà a la seva 20a edició.