Jornada mediambiental i presentació de l’equip femení de la PB Gent Barcelonista de Bogotá

La jornada va tenir lloc a un parc de Bogotá i va incloure un entrenament de les jugadores, un passeig en bicicleta, una xerrada sobre biodiversitat i altres activitats.

La Penya Gent Barcelonista de Bogotá (Federació Món) va organitzar recentment una intensa jornada d’activitat per als seus penyistes al Parque Ciudad Montes, situat a la zona sud de la capital colombiana. L’entitat blaugrana es va posar en marxa a primera hora del matí amb la presentació del seu flamant equip de futbol femení. Les jugadores van rebre primer les seves samarretes oficials, i a continuació van dur a terme un entrenament en un dels camps de futbol sala del propi parc. Tot plegat, amb l’orgull i la il·lusió de poder vestir els colors del seu equip i a la vegada de representar la seva penya.

Paral·lelament, la PB Gent Barcelonista de Bogotá va citar penyistes grans i petits en un altre punt de la ciutat per a iniciar una passejada en bicicleta que va acabar al mateix Parque Ciudad Montes. Allà, els participants van rebre una xerrada sobre biodiversitat i la importància de la cura del medi ambient, tal com acabaven de posar en pràctica amb aquest mitjà de movilitat sostenible. Per a aquestes dues activitats, la PB Gent Barcelonista de Bogotá va comptar amb la col·laboració de Diplomado Ambiental en Bici, una associació que fomenta l’ús de la bicicleta i l’acció climàtica. La jornada es va tancar amb diverses activitats recreatives per a tots els participants.

Oficialització recent

La Penya Gent Barcelonista de Bogotá és una de les penyes barcelonistes oficials més joves del FC Barcelona. Després d’aconseguir la seva oficialització a finals del passat mes de maig, els penyistes van celebrar recentment una festa per a celebrar aquesta fita on no hi va faltar la música en directe i un gran ambient de companyerisme i passió blaugrana. En tot cas, ja fa dos anys que els membres d’aquesta entitat realitzen activitats conjuntes i es troben per a veure els partits. A més, la Penya Gent Barcelonista de Bogotá té una estreta relació amb la comunitat catalana present a Colòmbia, fet que es tradueix en iniciatives com la realització de cursets de català per als seus penyistes.