Maratons de futbol sala a la PB Montmeló

La penya de la Federació Vallès va organitzar la IX edició del Torneig de 12 Hores en categoria femenina i la VIII edició de les 24 Hores en categoria masculina

Fidel a la seva cita, la Penya Blaugrana de Montmeló va organitzar de nou les seves maratons de futbol sala al Pavelló de l’Escola Pau Casals de la seva localitat. Una vegada més, l’entitat de la Federació de Penyes del Vallès va posar de manifest la seva aposta per aquesta modalitat futbolística citant respectivament a equips masculins i femenins per a una competició de fons en la qual, com sempre, va regnar el bon ambient i també el bon nivell entre tots els participants.

El primer a disputar-se, a principis de mes, va ser el IX Torneig de 12 Hores de Futbol Sala Femení. Hi van prendre part sis equips i un total de 60 jugadores, entre les quals algunes que han participat en competicions amb la selecció espanyola sub-16. La PB Montmeló va destacar l’emoció i la gran qualitat dels partits. L’acció va començar a les 12 del migdia i la final va arribar prop de la mitjanit, després d’una jornada intensa amb la qual la PB Montmeló va subratllar la seva aposta per l’esport femení.

Una setmana més tard, va arribar el torn del VIII Torneig de 24 Hores de Futbol Sala Masculí. En aquesta ocasió, hi van participar 10 equips i un centenar de jugadors, que van completar un dia sencer de competició entre el migdia del dissabte i el migdia del diumenge. Tal com havia ocorregut a l’edició femenina, la PB Montmeló va destacar l’alt nivell i la igualtat entre els conjunts participants, en el que va ser una veritable festa de l’esport en la localitat vallesana.