La PB Arbúcies reuneix 200 culers per celebrar el seu 50è aniversari

La penya va inaugurar una exposició fotogràfica, va organitzar una cercavila blaugrana i va culminar el dia amb una gran festa

Assolir el mig segle d’història és tota una fita per a qualsevol penya barcelonista i mereix una celebració especial. Així ho va evidenciar la Penya Barcelonista d’Arbúcies (Federació Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany), que diumenge passat va commemorar en gran el seu 50è aniversari amb diversos actes a la seva localitat. En total, hi van assistir 200 persones, entre les quals va destacar la presència d’Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes; Antonio Escudero, vicepresident de l’Àrea Social del FC Barcelona; Joaquim Vall-Llosera, president de la PB Arbúcies i també de la Federació de Penyes del Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany; i Juan Manuel Asensi, president de l’Agrupació Barça Jugadors.

També van participar a la celebració Antoni Valverde, president de la Federació de Penyes Bages, Berguedà i Cerdanya, i David Falgàs, president de la Federació de Penyes Empordà i Catalunya Nord. A més, hi van ser presents membres de prop de 20 penyes barcelonistes que van voler acompanyar la PB Arbúcies en aquest dia tan especial.

Jornada festiva i emotiva

La jornada va començar al Museu Etnològic del Montseny-La Gabella, on es va inaugurar una exposició fotogràfica que repassa els 50 anys de la PB Arbúcies, i que estarà disponible fins el 31 d’octubre. A continuació, va haver-hi una cercavila blaugrana fins a la seu de la penya, lloc en el qual es va descobrir una placa commemorativa i on l’alcalde d’Arbúcies, Pere Garriga, va rebre a la comitiva barcelonista. Tots els presents van signar el llibre d’honor de l’Ajuntament i es van intercanviar obsequis. La jornada va culminar amb la festa final d’aquest 50è aniversari de la PB Arbúcies, en la qual es van viure moments emotius com un homenatge al primer soci de la penya, així com als seus expresidents.