La PB Dakar i la Familia Blaugrana Panamá tornen a mostrar la seva solidaritat

La penya senegalesa va entregar material escolar a SOS Aldees Infantils de Dakar, mentre que l’entitat panamenya va ajudar els afectats per inundacions al seu país

Els valors solidaris del moviment de penyes barcelonistes han tornat a posar-se de manifest a diversos punts del planeta, on les entitats fan gala de la seva passió blaugrana a la vegada que sumen forces per a ajudar la població més necessitada. En aquest cas, les protagonistes són la Penya Blaugrana de Dakar i la Peña Familia Blaugrana de Panamá, que han demostrat de nou que el compromís social i la solidaritat són les seves senyes d’identitat.

Donació de la PB Dakar a SOS Aldees Infantils

Seguint el full de ruta marcat a la seva assamblea general, la Penya Blaugrana de Dakar va visitar recentment el centre de SOS Aldees Infantils de la seva ciutat, on els seus membres van fer entrega de material escolar (motxilles, llibretes, llapis, bolígrafs, etc.) que es destinarà a nens en situació de risc i a famílies vulnerables. Aquesta donació es va fer gràcies a les aportacions dels membres de la penya, amb les quals es van poder adquirir els lots de material escolar. D’aquesta manera, la PB Dakar va voler contribuir a les tasques d’educació que SOS Aldees Infantils duu a terme a la seva ciutat, on acompanya i assesora famílies en risc, posant el focus sobretot en el benestar dels més petits.

La PB Familia Blaugrana de Panamá, amb els afectats per les inundacions

Pel que fa a la Peña Familia Blaugrana de Panamá, va organitzar una recollida de roba i material escolar de forma conjunta amb el Consulado Boca Juniors Panamá, en una nova demostració que la solidaritat transcendeix qualsevol afinitat cap a un club o uns colors. La penya barcelonista i la penya “xeneize” van decidir unir forces per a ajudar les famílies de Viejo Veranillo, un barri a l’oest de Ciutat de Panamà que va estar durament castigat per unes inundacions degut a les fortes pluges caigudes a aquesta regió. La PB Familia Blaugrana de Panamá és una de les més actives a nivell solidari, amb contínues iniciatives en favor de la gent més necessitada.