La PB L’Escala plena de penyistes la seva 46a Cantada d’Havaneres

La 46a edició va comptar amb els grups Boira, Barcarola i Arjau que van omplir la platja de l’Escala

La Cantada d’Havaneres de la Penya Blaugrana l’Escala (Federació l’Empordà i Catalunya Nord) és una de les activitats més multitudinàries de les que s’organitzen anualment a la localitat, omplint tot l’entorn de la platja. L’acte va estar encapçalat per David Falgàs, president de la PB L’Escala i de la Federació Empordà i Catalunya Nord. No va faltar la presència de la Confederació Mundial de Penyes amb l’assistència d’Antoni Guil, president de l’entitat i el secretari, Joan Giménez. També van assistir Sisco Pinyol, membre del Consell Consultiu de la Federació Terres de l’Ebre; Antoni Valverde, president de la Federació de Penyes Barcelonistes del Bages, el Berguedà i la Cerdanya i també de la PB Santpedor i Quim Vall-llosera, president de la Federació Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany, tots ells van gaudir de l’acte que es fa puntualment cada primer dijous del mes d’agost.

Representació de penyes catalanes

També van ser presents algunes penyes de l’Alt Empordà, Osona i del Gironès, com la PB Figueres, la PB Salt, la PB Solera de Calella, la PB Manresa i la PB Avi Xaxu de Malgrat de Mar. Els tres grups, Boira, Barcarola i Arjau van anar intercalant les seves actuacions fins al moment àlgid de la nit, quan tots els grups van pujar junts a l’escenari per a interpretar El meu avi, la Bella Lola i el ‘Cant dels Segadors’, que es tanca cada any la Cantada d’Havaneres de l’Escala. La presentació d’enguany va ser a càrrec de l’actriu Cristina Brondo.