La PB Faió organitza diverses activitats pel seu 14è aniversari

La penya de la Federació Lleida Sud i la Franja va organitzar tornejos esportius, d’escacs i cartes, jocs de cucanya i una gran festa final amb prop de 170 persones

La Penya Blaugrana de Faió (Federació Lleida Sud i la Franja) va viure divendres passat una jornada festiva i molt emotiva amb motiu de la celebració del 14è aniversari de la seva creació, l’any 2010. L’entitat barcelonista va revolucionar el seu municipi amb l’organització de diferents activitats que van atreure a grans i petits durant tota la tarda i nit, la qual cosa es va traduir en un gran èxit de participació.

L’activitat va arrencar amb els campionats de cartes i escacs, que van posar a prova l’astúcia i capacitat estratègica dels participants, però sempre marcats pel bon ambient i el respecte entre els jugadors. A continuació, van tenir lloc els jocs de cucanya, que van reunir 30 nens i nenes de la localitat. Entre altres activitats, es va organitzar un taller de pintura del qual van sortir diverses creacions amb temàtica blaugrana. Finalment, va arribar el torn dels esports amb el torneig Tie Break de Pàdel, que havia començat el dia abans i va disputar la seva emocionant final, així com el partit de futbol sala per als més joves.

El 14è aniversari de la Penya Blaugrana de Faió va culminar amb la gran festa final, en la qual es van reunir al voltant de 170 persones. Entre elles, cal destacar la presència de tots els membres de la junta directiva de la penya, encapçalats per la seva presidenta, Magnolia Mestre. Va haver-hi sorteig de regals i música en directe, i en tot moment es va viure un gran ambient barcelonista. La PB Faió va celebrar l’èxit de tot l’esdeveniment, amb què va quedar demostrat el fort arrelament que l’entitat barcelonista té en el seu municipi.