Les penyes nord-americanes no es van perdre la gira del Barça femení

La PB Los Angeles, la PB San Francisco, la PB Freixe i la PB Dallas van animar a l’equip barcelonista en els dos partits disputats als Estats Units

Després de la seva gran mobilització amb motiu de la gira de pretemporada de l’equip masculí, les penyes nord-americanes han tornat a ser protagonistes durant l’estada que el Barça femení va realitzar recentment als Estats Units. I és que els penyistes no han perdut la seva oportunitat d’estar prop de les estrelles culers, que aquesta temporada estaran dirigides per Pere Romeu.

En el primer partit enfront el Bay FC, disputat a San José, les blaugranes van protagonitzar un festival de gols amb una victòria per 2-5, i ho van fer amb la presència a les graderies de la Penya Blaugrana Los Angeles, la Penya Barcelonista San Francisco i la Penya Blaugrana Fresno (Federació Món). A més, en la prèvia del partit, totes elles van gaudir d’una trobada festiva als voltants de l’Earthquakes Stadium.

El segon partit, disputat al Cotton Bowl de Dallas, va comptar amb la presència de l’entitat barcelonista de la ciutat texana: la Penya Barça Dallas. Els seus membres no sols van gaudir de la golejada (0-6) davant el Dallas Trinity, sinó que, el dia previ al partit, van poder assistir a l’entrenament de l’equip i conèixer algunes de les seves jugadores. Així doncs, un any més les penyes estatunidenques han aprofitat les gires del FC Barcelona per a intensificar el seu barcelonisme i celebrar els èxits dels equips blaugranes.