El Torneig Solidari Vila de Peguera bat rècords en la seva 11a edició

La iniciativa de la PB Peguera-Calvià va reunir 20 equips i un total de 260 jugadors alevins

La Penya Barcelonista de Peguera-Calvià (Federació de Penyes dels Illes Balears) va tancar amb un èxit sense precedents la 11a edició del seu Torneig Solidari Vila de Peguera, que es consolida any rere any com una cita de referència a Mallorca. Durant tres dies, el Camp Municipal Es Pas de Ses Llebres de Peguera va ser l’escenari d’aquest torneig de futbol 8, que enguany va comptar amb 20 equips i un total de 260 jugadors alevins, fet que suposa un nou rècord de participació. Un any més, hi va destacar la presència de clubs de La Liga, com el FC Barcelona, RCD Mallorca, Villarreal CF, València CF i Sevilla FC, als quals es van unir nombrosos conjunts de diferents punts de les Illes Balears.

L’11è Torneig Solidari Vila de Peguera va començar amb un format de quatre grups de cinc equips cadascun, i d’aquí es va passar a les eliminatòries per a arribar a la gran final. Aquesta la van disputar el FC Barcelona i el RCD Mallorca, que van aixecar una gran expectació amb 2.000 persones en les graderies; una assistència de rècord per al torneig. El triomf va ser per als alevins blaugranes per 1-0. En total, es van disputar 52 partits, més que en cap altra edició.

Gran recaptació

Aquesta alta assistència durant tot l’esdeveniment també va contribuir a la gran recaptació obtinguda per l’organització a través d’una rifa solidària. Enguany, va haver-hi samarretes del Barça, Mallorca, Sevilla, Villarreal o Atlètic Balears, entre altres premis. La suma definitiva de 1.500 euros es va repartir entre la iniciativa “Mario – Mi Pequeño Gran Héroe”, que ajuda un nen que pateix una malaltia rara, i l’associació Aspanob, que assisteix famílies amb nens amb càncer a les Illes Balears.

Entre els assistents al torneig, va destacar la presència del president de la Federació Illes Balears, Oscar Escoda, al costat del president de la PB Peguera-Calvià, Sebastián Palmer. També hi van participar Javier Tascón, tinent d’alcalde de Calvià; Benito Carlos Ferrer, regidor de zona de l’Ajuntament de Peguera; Jordi Horrach, president de la Federació Balear de Futbol; i l’exjugador Joan Josep Estella. El torneig també va rebre la visita de Raúl Albiol, actual jugador del Villarreal, ja que el seu fill en va ser un dels participants.