2.000 persones al 3r Memorial Jordi Compte de la PB Almogàvers Garrotxins

L’esdeveniment va omplir Olot d’activitats per a totes les edats, amb una gran festa final amb actuacions musicals

La Penya Blaugrana Almogàvers Garrotxins (Federació Gironès, Selva, Garrotxa i Pla de l’Estany) va viure un dissabte molt especial a Olot amb el 3r Memorial Jordi Compte, una nova edició de l’homenatge que la penya fa a qui va ser el seu fundador i president. Tal com ha passat a totes les edicions celebrades, aquest any es van tornar a exhaurir les entrades per a la festa final, amb un total de 2.000 participants, cosa que denota la importància i la implicació dels socis, penyistes i habitants d’Olot per a recordar una figura tan important com la de Jordi Compte.

Aquest any, com a novetat, la PB Almogàvers Garrotxins va desplegar una samarreta gegant del Barça al volcà Montsacopa d’Olot per a commemorar la jornada. La imatge no va tardar a fer-se viral a les xarxes socials i va ser molt celebrada entre tots els culers. Aquesta samarreta és la mateixa que es va desplegar a la final de copa del Rei el 2018, al Metropolitano, on el Barça va guanyar al Sevilla de manera contundent (5-0), amb l’especial comiat d’Andrés Iniesta.

Cercavila de gegants, xaranga i festa final

El 3r Memorial Jordi Compte va posar-se en marxa a la tarda, amb una cercavila de gegants. Hi va destacar la presència del Clam, el gegant de la PB Almogàvers Garrotxins, i també dels set capgrossos que commemoren les Champions guanyades pel Barça de futbol masculí i femení (5 i 2, respectivament). La cercavila va anar acompanyada de dues xarangues que van amenitzar als assistents, especialment als nens i nenes, que van ser els protagonistes.

Posteriorment, va ser l’hora dels concerts i la festa final a l’antiga plaça de braus d’Olot, amb les actuacions de Manu Guix i Stay Homas. Per anar finalitzant l’acte festiu, van actuar Miquel del Roig i Di-Versiones, i van finalitzar la festa dos dj’s: Cabanyes i Xuixo. La valoració d’aquesta nova edició va tornar a ser d’excel·lent i la PB Almogàvers Garrotxins, així com tota la localitat d’Olot, ja preparen la que serà la 4a edició de l’esdeveniment, prevista pel 2025.