8è Campus Infantil i Combat de Penals de la PB Porreres

L’activitat va incloure una xerrada de conscienciació sobre el bullying, a càrrec de Marta Escoda

Amb motiu de les festes patronals de Sant Roc, la Penya Barcelonista de Porreres (Federació de Penyes de les Illes Balears) va tornar a organitzar una de les jornades futbolístiques més esperades pels joves d’aquesta localitat mallorquina. Es tracta del 8è Campus d’Estiu de futbol i del Combat de Penals de Futbol 7, dues activitats que es van celebrar dilluns passat al Camp Municipal d’Esports de Ses Forques i que van transcórrer en un ambient festiu, instructiu i també emocionant. La PB Porreres va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes, que va aportar materials i obsequis blaugranes, així com de la Federació de Penyes de les Illes Balears i de l’Ajuntament de Porreres.

Futbol i valors

Entre les 9 i les 12h del matí, el 8è Campus Infantil de la PB Porreres va reunir més de 40 nens i nenes, amb edats compreses entre els 6 i 14 anys. Tots ells van participar en un entrenament assistit per diversos entrenadors i, com sempre, també van rebre una xerrada per a educar-los en valors. Enguany, va anar a càrrec de Marta Escoda, professora de la UIB i membre del Consell Assessor del bullying de la Fundació FC Barcelona. Escoda va conscienciar els nens i nenes sobre la prevenció i la lluita contra el bullying, i els va traslladar la importància de seguir els valors de convivència i respecte entre tots.

La segona part de la jornada va arribar a partir de les 19.30, amb el sempre emocionant Combat de Penals de la PB Porreres. Hi van prendre part 12 equips que van competir entre ells fins a decidir el guanyador final, en un torneig que va combinar l’emoció amb un molt bon ambient entre tots els participants. A més del corresponent trofeu, la PB Porreres va premiar a l’equip vencedor amb tres entrades per a assistir al partit de Lliga entre Barça i Mallorca, que tindrà lloc l’abril de 2025.

La jornada va comptar amb la presència d‘Oscar Escoda, president de la Federació de Penyes de les Illes Balears, i Joan Obrador, regidor de participació ciutadana de l’Ajuntament de Porreres.