La PB Porreres organitza el seu 7è Campus d’Estiu i el Combat de Penals

40 nens i nenes van participar al Campus al matí, mentre que 12 equips van competir des dels onze metres a la tarda.

Un any més, la Penya Barcelonista de Porreres (Federació Balears) va participar activament en les festes patronals de Sant Roc de la seva localitat. Ho va fer la setmana passada amb l’organització de dues activitats que van buscar, sobretot, la participació dels més joves: d’una banda, el 7è Campus d’Estiu, i de l’altra, el Combat de Penals. Tots dos es van celebrar al Camp Municipal d’Esports de Ses Forques i van comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes, que va aportar materials i obsequis blaugranes. També hi va col·laborar l’Ajuntament de Porreres.

Campus per a educar en valors

Durant la primera part de la jornada, el 7è Campus d’Estiu va reunir prop de 40 nens i nenes de la localitat, alguns d’ells socis de la PB Porreres. Amb edats compreses entre els 6 i 13 anys, tots ells van participar en un entrenament assistit per diversos monitors i també van rebre una xerrada per part de Joan Josep Estella, exjugador blaugrana. Estella va posar èmfasi a transmetre’ls els valors de l’esport en general i també els va voler inculcar la importància de seguir una bona alimentació. En aquest sentit, la PB Porreres va repartir fruita a tots els nens i nenes participants.

Emoció en el combat de penals

L’esperat Combat de Penals de la PB Porreres va tenir lloc a la tarda, al mateix escenari. La competició va comptar amb la participació de 12 equips formats per tres membres cadascun. Es va fer un format amb dos grups i a continuació les eliminatòries que van decidir el guanyador final, en un torneig que va combinar l’emoció amb un molt bon ambient entre tots els participants. A més del corresponent trofeu, la PB Porreres va premiar a l’equip vencedor amb tres entrades per a assistir al partit de Lliga entre Barça i Mallorca, que tindrà lloc al març de 2024.