Fervor culer a “La Fiesta 3.0” de la PB Kerala

Els membres de la penya índia van celebrar la seva trobada anual, que va incloure activitats com xerrades i debats, així com un torneig de futbol sala.

La Penya del Barça Kerala (Federació Món) va viure recentment un dels dies més esperats de cada any per a tots els socis de l’entitat barcelonista índia. Es tracta de “La Fiesta”, una trobada multitudinària de culers que enguany va celebrar la seva edició 3.0 amb un nou gran èxit de participació. L’esdeveniment va tenir lloc el passat dissabte a la ciutat de Kozhikode, al sud-oest de l’Índia, on la PB Kerala té la seva seu, i va tornar a demostrar que el sentiment barcelonista es viu de forma molt intensa en aquest país.

Jornada completa amb diverses activitats

El primer escenari de “La Fiesta 3.0” va ser a una sala d’actes de la ciutat, on els assistents es van trobar al matí per a compartir una jornada plena d’activitats de tot tipus. Entre altres coses, es van dur a terme presentacions, xerrades i debats sobre el FC Barcelona i tot el que rodeja la seva actualitat, així com activitats més lúdiques com jocs per a tots els socis participants. Tots ells van compartir també un dinar de germanor.

El tram final de “La Fiesta 3.0” es va traslladar a les instal·lacions d’un camp de futbol sala proper. Allà, els assistents van disputar un torneig amistós on va regnar el bon ambient i les ganes de diversió de tots ells. Va ser el tancament perfecte a una jornada que no només va servir per a estrènyer llaços blaugranes entre els membres de la PB Kerala, sinó també per a contactar per primer cop amb alguns d’ells que fins ara no hi havien pogut participar de forma presencial. Tots ells esperen ja una nova edició de “La Fiesta”, l’any vinent.