Suport de les penyes en l’estrena a la Lliga a Getafe

Gran presència de les penyes de las federacions de Madrid, Castilla-La Mancha y Castilla i León, juntament amb d’altres arribades des de diferents punts del territori

Després de més de dos mesos sense competició de Lliga, el moviment de penyes barcelonistes esperava amb ganes l’arrencada del nou curs 2023-24. Així ho va demostrar en el Coliseum Alfonso Pérez de Getafe, on penyes, socis i aficionats blaugranes van donar suport a l’equip en un desplaçament sempre complicat.

Com ja va ocórrer la passada temporada, les federacions de penyes de Madrid, Castilla-La Mancha i Castilla y León es van endur bona part del protagonisme; especialment aquesta última, amb la presència de penyes com PB Hristo Stoichkov de Salamanca, PB Zamora o PB Barçávila, entre altres. També van viatjar fins a Getafe la PB BizkaBarça (Federació Euskadi), la PB Front 532 (Federació Barcelonès Oest), la PB Cervelló (Federació Baix Llobregat), la PB Móstoles (Federació Madrid) i fins i tot la PB Tel Aviv (Federació Món), juntament amb altres entitats barcelonistes.

Entrades a 30 euros

El desplaçament a Getafe va ser el primer en el qual els socis, penyistes i aficionats culers van poder beneficiar-se de l’acord entre els clubs de La Lliga, tancat el mes de juny passat, que estableix un paquet de 300 entrades a 30 euros per a les aficions visitants. Es tracta un benefici que s’aplicarà en els desplaçaments als estadis dels 15 equips de LaLiga que van signar l’acord, i al qual es pot accedir seguint el procediment habitual de compra online d’entrades.

Aquest acord és fruit del treball de La Lliga i Aficiones Unidas, entitat de la qual forma part la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona amb unes altres 35 federacions de penyes d’equips de 1a i 2a Divisió. El seu objectiu és beneficiar tots els aficionats, ja siguin socis, abonats o penyistes dels clubs, per tal que puguin seguir als seus equips durant tota la temporada.