Les penyes no fallen a la cita del Gamper

Multitud de penyistes no van voler perdre’s l’estrena del conjunt de Xavi a Montjuïc i van vibrar amb la victòria del Trofeu Joan Gamper

Els penyistes van assistir al primer partit de l’Estadi Lluís Companys, la nova casa del Barça fins al novembre de 2024 a causa de les obres que s’estan produint al Spotify Camp Nou. Els penyistes, socis i aficionats van vibrar amb una victòria que es va produir en els últims instants de partit amb la presència destacada dels jugadors joves i formats a La Masia. El Gamper es va tornar a quedar a casa. Qui tampoc va faltar a la cita del Trofeu Joan Gamper van ser les penyes que van assistir, entre altres, van ser la PB Berlin i la PB París (Federació Món), la PB Solsona i Comarca (Federació Ponent Nord), la PB Móra d’Ebre, la PB Tivenys, la PB Ulldecona i la PB Tortosa (Federació Terres de l’Ebre), la PB Cabanyal-Valencia (Federació València i Marina Alta), la PB Els Tamarells (Federació Illes Balears), la PB Districte XXVII La Sagrera ( Federació Barcelonès Est) i la PB Tarazona (Federación Aragón, la Rioja y Navarra).

Accessibilitat a Montjuïc

El partit jugat a l’Estadi Lluís Companys va ser la ‘prova pilot’ dels partits que venen i es disputaran a la muntanya màgica. El club ha anat fent un seguit d’instruccions i recomanacions per l’accessibilitat a Montjuïc. Les recomanacions més bàsiques del club és evitar l’ús del vehicle particular i pujar o bé a peu, en bicicleta o amb el transport públic amb les llançadores que ha posat el club de forma gratuïta des de Plaça Espanya i des de Fira Gran Vía. Els penyistes que venen amb els autobusos de les Federacions podran accedir fins a pràcticament dins l’Estadi. El pròxim partit serà el debut de la Lliga a casa, el diumenge 20 d’agost a les 19.30h enfront el Cádiz, on es torna a esperar una gran afluència de penyistes d’arreu del món.