La 14a Festa de l’Esport per a la Infància, organitzada per la Penya Blaugrana Sant Cugat (Federació de Penyes del Vallès), va tornar a ser tot un èxit i va reunir més de 250 participants d’11 escoles de Sant Cugat durant tot un dia al camp Municipal de Can Magí. L’esdeveniment, que va comptar amb la col·laboració de l’Ajuntament de Sant Cugat, va consistir en un torneig de futbol 7 en quatre categories diferents segons els cursos (3r, 4t, 5è i 6è de Primària), amb la participació d’un total de 24 equips mixtos.
L’acte va comptar amb la presència de Josep Maria Félez, president de la PB Sant Cugat; Josep Maria Vallès, alcalde de Sant Cugat; Núria Escamilla, regidora d’Esports i Cultura de l’Ajuntament de Sant Cugat; Eloi Rovira, assessor de l’àrea d’Esports de l’Ajuntament; Francesc Duch, regidor de l’Ajuntament; i Frederic Brasó, directiu d’Òmnium Sant Cugat. Ells van ser els encarregats d’entregar els trofeus als guanyadors, així com una medalla commemorativa a tots i cadascun dels participants a la 14a Festa de l’Esport per a la Infància.
Un dia per a transmetre valors a través de l’esport
Aquesta iniciativa de la PB Sant Cugat està adreçada a alumnes d’educació primària amb l’objectiu de promoure la pràctica de l’esport en un ambient lúdic i participatiu. Més enllà de la competició i els guanyadors, la trobada destaca pels valors educatius que transmet, com el respecte, el treball en equip i l’esperit esportiu. També serveix per a fomentar la convivència entre diverses escoles de Sant Cugat i reforçar els vincles entre tots els participants.
La jornada va incloure sortejos de diversos obsequis relacionats amb el FC Barcelona i amb la PB Sant Cugat. D’aquesta manera, la penya subratlla també la seva condició d’ambaixadora del barcelonisme a la seva localitat.













