Aficiones Unidas renova el seu conveni amb La Liga

L’entitat va presentar novetats a la seva Assemblea celebrada el passat cap de setmana, amb la presència de la Confederació Mundial de Penyes.

Aficiones Unidas, entitat que agrupa 35 federacions de penyes de clubs de futbol de LaLiga EA Sports, LaLiga Hypermotion, 1a RFEF i 2a RFEF, va celebrar el cap de setmana passat una nova Assemblea amb la presència d’una àmplia majoria de les aficions que representa; entre elles, la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona. En primer lloc, es va convocar una Assemblea Extraordinària per a aprovar el seu reglament de règim interior. A continuació, va tenir lloc l’Assemblea Ordinària, que va fer balanç de la temporada 2023-24 i va presentar els projectes i novetats per a l’actual. En ambdues, hi va ser present Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes i vicepresident d’Aficiones Unidas.

Conveni amb La Liga

Durant l’informe del president d’Aficiones Unidas, Jorge Guerrero, l’assemblea va aprovar els comptes anuals, així com el pressupost de la temporada i les aportacions a les federacions de penyes. També es va anunciar la continuïtat del conveni d’Aficiones Unidas amb La Liga, en virtut del qual es mantindran els paquets de 300 entrades a 30 euros a 1a Divisió i a 20 euros a 2a per a les aficions visitants. D’altra banda, Aficiones Unidas mantindrà la seva relació amb la RFEF i el CSD.

A l’Assemblea, també es va presentar la feina realitzada per les vuit Àrees de Treball d’Aficiones Unidas. Hi va destacar l’àrea d’Estratègia, centrada en els projectes presents i futurs, així com l’àrea d’Interior, responsable del règim aprovat anteriorment. D’altra banda, l’àrea de Seguretat va explicar la seva tasca per a assegurar el benestar dels aficionats durant els partits, mentre que l’àrea Internacional va subratllar el seu treball de relació amb estaments continentals i amb Football Supporters Europe (FSE).

Més beneficis

Aficiones Unidas va presentar el seu Pla Estratègic de cara als pròxims anys, amb aquells projectes en marxa que busquen sempre beneficis per als aficionats del futbol espanyol. En aquest sentit, es van anunciar nous acords d’esponsorització amb empreses com Iberia, OcasiónPlus i Williot. D’altra banda, Aficiones Unidas va informar de l’obertura de noves oficines a Barcelona i Sevilla amb l’objectiu de continuar donant el millor servei a les federacions de penyes.