Alta participació al Plenari de la Confederació Mundial de Penyes

Representants de quasi totes les Federacions territorials van fer balanç de la temporada i van repassar els projectes de futur.

Dissabte passat, la seu de la Confederació Mundial de Penyes va ser l’escenari d’un nou Plenari del Consell de Penyes. La reunió va comptar amb una alta participació, ja que hi van ser presents representants de gairebé totes les 30 Federacions territorials de penyes; la meitat de forma presencial, i l’altra meitat en mode telemàtic. La trobada va fer balanç de la temporada 2023-24, va repassar la situació actual del col·lectiu de penyes i va abordar els projectes en marxa.

Temporada molt activa

Antoni Guil, president de la Confederació Mundial de Penyes, va ser l’encarregat d’obrir el Plenari, i ho va fer donant les gràcies a tots els membres del Consell per la feina realitzada en les seves Federacions i per la seva labor dins de l’estructura de l’organització. També va parlar sobre la col·laboració de la Confederació amb Aficiones Unidas, així com de la voluntat de l’entitat blaugrana de parlar amb tots els col·lectius barcelonistes buscant la unitat de l’afició culer.

Durant la presentació de la Comissió Sociocultural, el vicepresident de la Confederació, Salva Torres, va fer balanç d’una temporada molt dinàmica quant a activitats de federacions i penyes. També cal destacar la intervenció de Juan Carrión sobre la subcomissió de RSC, amb la qual la Confederació promou el seu vessant solidari en diferents àmbits i defensa aquells valors que defineixen a totes les penyes.

Beneficis d’Aficiones Unidas

El torn de la Comissió Econòmica i Màrqueting, a càrrec del tresorer de la Confederació Mundial de Penyes, Vicenç Notari, va abordar els beneficis que penyes i penyistes poden obtenir gràcies a la seva pertinença a la Confederació i també als acords amb Aficiones Unidas. En aquest sentit, es va presentar la nova app d’aquesta organització i els avantatges com les subvencions per a LaLiga Bar i els desplaçaments en autocar en els partits fora de casa.

Dins d’aquest mateix camp, la Comissió Institucional i Serveis va exposar de forma més detallada aquests avantatges que ofereix Aficions Unides. Entre elles, cal destacar també els paquets d’entrades a 30€ per a aficions visitants, una mesura que ja va estar en funcionament la passada temporada.