Aniversaris a la PB Solera Calella i a la PB Traiguera

La penya del Maresme compleix 66 anys, mentre que la de Terres de l’Ebre arriba als 30

Una de les penyes actives més longeves, la Penya Solera Barcelonista de Calella (Federació Maresme), va celebrar el passat cap de setmana el seu 66è aniversari amb una cita doble a la seva localitat. La primera va ser l’habitual revetlla i sopar popular que la penya organitza cada any en el Passeig Manuel Puigvert, que congrega a centenars d’habitants de Calella i també implica diverses entitats locals. En aquesta edició, l’esdeveniment va comptar amb una exhibició de l’escola de dansa La Fàbrica, així com d’una actuació de música en viu.

L’endemà, va arribar el torn del dinar de germanor que la PB Solera de Calella organitza cada dos anys, i que sol congregar una àmplia representació de penyes barcelonistes. Aquesta vegada, entre els 110 assistents va haver-hi la presència de fins a 31 penyes arribades de múltiples punts del territori, la qual cosa suposa un nou rècord per a un acte d’aquest tipus. L’esdeveniment va comptar amb la participació d‘Isidre Argelés, president de la PB Solera de Calella; Manel Flores, vicepresident de la Federació Maresme; Gabriel Cid, membre de la Comissió Social del FC Barcelona; i Manel Vicente, regidor d’esports de Calella.

Tres dècades de la PB Traiguera

Per part seva, la Penya Barça de Traiguera (Federació Terres de l’Ebre) va celebrar el seu 30è aniversari acompanyada de nombrosos penyistes. Els actes van estar encapçalats pel seu president, Josep Esteller, i pel membre del Consell Consultiu d’aquest territori, Sisco Pinyol, i van incloure un homenatge a tots els presidents i membres de la junta de la penya durant aquestes tres dècades. També es va presentar a la representant de la PB Traiguera en les Festes Majors d’aquesta localitat, previstes per a mitjans d’agost. Va ser una jornada festiva i carregada de barcelonisme.