Cap de setmana ple d’activitat a la PB Villabalter

Va celebrar el seu XX Concurs de Dibuix i Pintura, així com la XIII Mostra de Futbol 3 “Josep Maria Profitós”

La Peña Barcelonista Villabalter va viure un intens cap de setmana enfocat als penyistes més joves amb la celebració del XX Concurs de Dibuix i Pintura, així com de la XIII Mostra de Futbol 3 “Josep María Profitós” en categoria benjamí i aleví. Totes dues activitats, en les quals col·labora la Federación de Peñas de Castilla y León i la Confederació Mundial de Penyes, ja estan molt consolidades a Villabalter i també a tot el municipi de Sant Andrés de Rablanedo, prop de Lleó.

L’activitat va començar divendres, quan una vintena de nens i nenes van mostrar les seves habilitats artístiques amb temàtica culer durant el XX Concurs de Dibuix i Pintura San Isidro 2024 organitzat per la PB Villabalter. Tots els participants, dividits en les categories d’infantil i júnior, van rebre obsequis blaugranes, i també es van entregar targetes regal per als guanyadors. El jurat va estar format pel president de la PB Villabalter, Jorge Moreno, juntament amb els directius Recaredo Fernández i Julio Alonso.

Dissabte es va celebrar la XIII Mostra de Futbol 3 “Josep Maria Profitós”, amb sis equips repartits en categories benjamí i aleví. A més dels trofeus als guanyadors i finalistes, es van lliurar obsequis del Barça als participants, que van desafiar a la climatologia adversa amb una emotiva jornada d’esport i companyerisme. Aquest torneig homenatja la figura de Josep Maria Profitós, destacat membre del moviment de penyes barcelonistes que va ser un gran impulsor dels campionats de futbol base, i amb qui la PB Villabalter mantenia una relació molt estreta.