Torneig de Futbol 3 i Concurs de Dibuix i Pintura de la PB Villabalter

L’entitat de la Federación de Castilla y León va gaudir d’un cap de setmana ple d’activitats per als barcelonistes més joves, amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes

Amb motiu de les Festes de Sant Isidre 2022, la Penya Barcelonista Villabalter va tornar a demostrar la seva labor de difusió del barcelonisme entre els més petits. La penya va organitzar dues activitats que ja s’han convertit en tota una tradició al seu territori: el Concurs de Dibuix i Pintura, i el Torneig de Futbol 3. Ambdues van comptar amb una bona participació, i amb la presència d’altres penyes de la Federación de Castilla y León

XVIII Concurs de Dibuix i Pintura

El divendres 13 de maig, la penya va organitzar el seu XVIII Concurs de Dibuix i Pintura. L’activitat va formar part del programa de les festes de Sant Isidre 2022. Hi van col·laborar la Confederació Mundial de Penyes, la Federación de Peñas de Castilla y León, l’Ajuntament de Sant Andrés del Rabanedo i la Junta Veïnal de Villabalter.

En total, 26 nens i nenes van participar al concurs, en el qual van presentar els seus originals dibuixos amb temàtica blaugrana. El jurat, format per membres de la junta directiva de la PB Villabalter, va decidir els guanyadors de cada categoria, que es van emportar targetes regal de 40 i 30 euros, respectivament. També es van lliurar obsequis enviats per la Confederació Mundial de Penyes del FC Barcelona per a tots i cadascun dels participants.

XI Torneig de futbol 3

L’endemà, va ser el torn de l’XI Torneig de Futbol 3 organitzat per la penya castellanolleonesa. De nou, l’esdeveniment va comptar amb la col·laboració de la Confederació Mundial de Penyes, la Federación de Peñas de Castilla y León, l’Ajuntament de Sant Andrés del Rabanedo i la Junta Veïnal de Villabalter.

Al torneig, hi van participar sis equips i un total de 24 jugadors. Es van lliurar trofeus per als equips campions i subcampions, a més de medalles commemoratives per a tots els participants i obsequis blaugranes. En la categoria benjamí, el campió va ser l’equip de la Penya Leonesa FCB; per la seva banda, la PB Villabalter es va emportar el triomf en la categoria aleví