Celebració del 50è aniversari de la PB Montcada i Reixac

La penya de la Federació del Vallès va tancar els actes commemoratius del seu mig segle de barcelonisme amb una festa de gala a la seva localitat

La Penya Barcelonista Montcada i Reixac (Federació de Penyes del Vallès) va culminar els actes de commemoració del seu 50è aniversari en el moviment penyístic amb una festa de gala el passat divendres. L’acte, celebrat al restaurant Can Piqué de Montcada i Reixac, va comptar amb la presència de diverses personalitats del món blaugrana, encapçalades pel president del FC Barcelona, Joan Laporta. En total, hi van assistir vora un centenar de barcelonistes.

També va participar a la celebració el jugador del primer equip de futbol sala Sergio González, que és natural de la ciutat de Montcada i Reixac, així com el president de l’Agrupació Barça Jugadors, Juan Manuel Asensi, i el vicepresident social del FC Barcelona, Josep Ignasi Macià. La representació municipal va estar formada per l’alcalde de Montcada i Reixac, Bartolo Egea, i pel regidor d’Esports, Carles Vilalta. El president de la PB Montcada i Reixac, Jordi Gómez, va exercir d’amfitrió de tots ells.

La jornada va repassar els 50 anys d’història de la PB Montcada i Reixac, i va finalitzar amb la bufada d’espelmes del pastís commemoratiu. Els penyistes vallesans es van emplaçar a continuar desplaçant-se a Montjuïc per animar l’equip, i també a l’organització del tradicional Quinto Solidari Benèfic, que celebren cada Nadal. Durant els últims mesos, la PB Montcada i Reixac ha fet diverses activitats per a celebrar els 50 anys, entre els quals va destacar una exposició fotogràfica històrica a la seu de la penya, que va ser tot un èxit a nivell de visites.