Vistes de navegació

Navegació de visualitzacions Esdeveniment

Avui

XIX Trofeu de futbol sala de la PB Premià de Dalt Sant Jaume

Societat Cultural Sant Jaume Riera de Sant Pere, 147, 08338 Premià de Dalt, Barcelona, Premià de Dalt, Barcelona, Espanya

El torneig es celebra del 25 de juny al 25 de juliol. Categories: Prebenjamí Benjamí Aleví Infantil Juvenil-Sènior Femení Federació del Maresme.

25è Aniversari de la PB Cuellarana Nicolás Casaus

Restaurante San Francisco Av. Camilo Jose Cela, 2, 40200 Cuéllar, Segovia, Cuéllar, Segovia, Espanya

Dinar de Gala del 25è Aniversari de la Penya. Assemblea de Penyes a les 11:00h. Recepció d'autoritats a l'Ajuntament a les 13:00h. Federació de Castella i Lleó.

50è Aniversari de la PB Montgrí i Comarca

Auditori Teatre Espai Ter Carrer Riu Ter, 29, 17257 Torroella de Montgrí, Girona, Torroella de Montgrí, Girona, Espanya

Dinar de germanor acompanyat d'activitats amb els Grallers, Geganters, Ducs del Foc i també concert i ball amb l'Orquestra Montgrins. Federació de l'Empordà i la Catalunya Nord.