Èxit de la XXI Trobada de Penyes de Tarragona Nord a La Selva del Camp

Més de 100 penyistes van participar en un esdeveniment on també es va commemorar el 25è aniversari de l’entitat amfitriona, la PB La Selva del Camp

La temporada 2024-25 que acaba de començar ja ha viscut la seva primera gran trobada de penyes barcelonistes. Va ser la XXI Trobada de Penyes de Tarragona Nord, que va tenir lloc diumenge passat a la localitat de La Selva del Camp. L’esdeveniment va estar organitzat per la Federació de Penyes de Tarragona Nord i per l’entitat amfitriona, la Penya Barcelonista de La Selva del Camp, que també va celebrar el seu 25è aniversari. També la Confederació Mundial de Penyes va col·laborar a l’esdeveniment, que va congregar a més de 100 penyistes en representació d’una dotzena penyes de la Federació Tarragona Nord.

La XXI Trobada de Penyes de Tarragona Nord va comptar amb la presència d’Antonio Escudero, vicepresident social del FC Barcelona; Josep Borrull, president de la Federació de Penyes de Tarragona Nord; Joel Prats, president de la PB La Selva del Camp; Salva Torres, vicepresident de la Confederació Mundial de Penyes; Jordi Brull, membre de la Comissió Social del FC Barcelona; i Pere Valentí Mora, membre de la Agrupació de Jugadors. També van participar l’alcalde de La Selva del Camp, Josep Masdeu, i el seu 1r tinent d’alcalde, Enric Roberto.

Un matí ple d’activitat

L’esdeveniment es va posar en marxa de bon matí amb la visita dels assistents al molí d’oli Coselva de La Selva del Camp. A continuació, va arribar el torn de la divulgació històrica amb la celebració de la conferència “Ambaixades: Història dels Penyes”, que va estar conduïda per Salva Torres i va aixecar un gran interès entre tots els penyistes presents. Seguidament, va tenir lloc la recepció oficial de la comitiva barcelonista a l’Ajuntament de La Selva del Camp, la qual cosa va donar pas a la gran festa final.

Durant aquest acte, van tenir lloc els parlaments dels principals convidats, així com l’intercanvi d’obsequis de la PB La Selva del Camp i la Federació Tarragona Nord amb la resta de les entitats presents. A més, la PB La Selva del Camp va bufar les espelmes del seu 25è aniversari, enmig d’un ambient festiu i carregat de passió barcelonista que va marcar tot l’esdeveniment.