Festa blaugrana per a celebrar el 50è aniversari de la PB Agramunt i Comarca

La penya de la Federació de Penyes de Lleida Sud i la Franja va organitzar una jornada d’activitat cultural que va culminar amb una festa de gala amb 270 assistents.

La Penya Barcelonista d’Agramunt i Comarca, que forma part de la Federació de Penyes de Lleida Sud i la Franja, va celebrar com cal el seu 50è aniversari divendres passat. La penya va organitzar una jornada plena d’activitats que va culminar amb un sopar de gala que va congregar 270 persones, i que va tenir lloc al Pavelló Firal d’Agramunt. L’esdeveniment va comptar amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta, que hi va acudir acompanyat de Josep Ignasi Macià, directiu de l’Àrea Social; Juan Manuel Asensi, president de l’Agrupació de Jugadors del FC Barcelona; i els membres de la Comissió Social Lluís Pérez i Genís Dalmau. També hi va assistir Claudi Bosch, president de la Federació de Penyes de Lleida Sud i la Franja, així com el president de la PB Agramunt i Comarca, Joan Ramon Majoral.

Visites culturals i històriques

Per a commemorar aquest 50è aniversari, la PB Agramunt i Comarca va organitzar una tarda plena d’activitat cultural, amb visites guiades al Museu del Torró i la Xocolata, el barri antic d’Agramunt, l’Espai Guinovart, l’església romànica de Santa Maria i el refugi antiaeri de la Guerra Civil. A continuació, la comitiva blaugrana va ser rebuda a l’Ajuntament de la localitat amb el tradicional “Ball de l’Àliga”, i seguidament va signar en el Llibre d’Honor de l’entitat, amb la presència de l’alcaldessa d’Agramunt, Sílvia Fernández.

El sopar de gala va posar el punt i final a la celebració. Hi van estar representades fins a 30 penyes barcelonistes, que van voler acompanyar la PB Agramunt i Comarca en una nit tan especial. Durant l’acte, es va repassar de manera emotiva el mig segle de barcelonisme de l’entitat amfitriona, i els diferents parlaments van felicitar aquesta fita. Tots els assistents van agrair a la PB Agramunt i Comarca aquesta vetllada tan especial i plena de passió barcelonista amb motiu del seu 50è aniversari.