La PB Familia Blaugrana de Panamá, amb el Dia Mundial Contra el Treball Infantil

Per tercer any consecutiu, la penya de la Federació Món va entregar motxilles i material escolar a nens de famílies amb pocs recursos.

Un cop més, la Peña Familia Blaugrana de Panamá (Federació Món) ha demostrat perquè és una de les entitats barcelonistes amb més esperit solidari. Amb motiu del Dia Mundial Contra el Treball Infantil, celebrat el passat 12 de juny, la penya centramericana ha participat en una acció organitzada pel Comitè per a l’Erradicació del Treball Infantil i Protecció a la Persona Adolescent Treballadora (CETIPPAT) del seu país, amb l’objectiu d’ajudar nens i nenes de famílies desfavorides. I ho ha fet amb l’ajuda de tots els seus penyistes.

Motxilles, estoigs i material escolar

Concretament, la PB Familia Blaugrana de Panamá ha contribuit a aquesta iniciativa solidària amb l’entrega de motxilles, estoigs i material escolar. Tot s’ha destinat a nens i nenes en edat escolar i amb risc d’exclusió social, que són beneficiaris de les Beques d’Erradicació del Treball Infantil atogrades pel Ministeri de Treball de Panamá. Per a aquesta acció, la PB Familia Blaugrana de Panamá ha comptat amb les aportacions de tots els seus penyistes, que des de principis de juny van participar a la campanya de donacions per a recollir els materials o rebre les aportacions econòmiques per a comprar-los.

L’entrega va tenir lloc el passat 23 de juny a la seu del Ministeri de Treball a la regió de Panamá Oeste. Allà, els representants de la penya panamenya van repartir les motxilles i demés materials als nens i nenes participants en aquesta iniciativa. La PB Familia Blaugrana de Panamá també va rebre un certificat de reconeixement del Ministeri per la seva implicació en aquesta jornada. És el tercer any consecutiu que l’entitat barcelonista participa al Dia Mundial Contra el Treball Infantil al seu país.