Èxit en el 1r Torneig de Pàdel de la PB Tiana

16 parelles van competir en una jornada carregada de fair play i barcelonisme

Les penyes continuen organitzant esdeveniments que promouen l’activitat física dels seus membres. La Penya Barcelonista de Tiana (Federació Maresme), després de la bona participació en el seu torneig de futbol sala al juliol, va celebrar dissabte passat el primer Torneig de Pàdel amb rotund èxit en la localitat adjacent de Montgat. Les instal·lacions La Riera Pàdel van viure una jornada de barcelonisme i esport en el dia previ de la final de la Supercopa d’Espanya que va coronar als de Xavi amb el primer títol de la temporada.

L’acte va comptar amb la presència d’Esther Torrecilla, exjugadora del Barça Femení i membre de l’Agrupació Barça Jugadors. Torrecilla va ser present durant la jornada i el lliurament de trofeus, on no van faltar les samarretes d’entrenament del conjunt blaugrana en els regals als participants del torneig. Qui tampoc va faltar a la cita va ser l’alcalde de Tiana, Isaac Salvatierra

Els presents van felicitar els organitzadors per la bona disposició de l’acte, que esperen repetir l’any que ve i superar encara més el nombre de participants. El pròxim 4 de febrer, la PB Tiana portarà a terme la conferència “Barça i Catalunya: Els orígens de la simbiosi”, organitzada per la Confederació Mundial de Penyes. A més, aquest any, la PB Tiana també té previst organitzar el primer torneig de futbolí en la seva localitat.