Més de 300 joves al 8è Torneig Nocturn Mixt de la PB Sant Cugat

La penya va reunir 24 equips de centres educatius i entitats socials per a fomentar la igualtat, el joc net i també els bons hàbits entre els joves de Sant Cugat.

Una de les activitats més consolidades de la Penya Blaugrana Sant Cugat (Federació Vallès) és el Torneig Nocturn Mixt de Futbol 7 “Enganxa’t als Bons Hàbits”, que el passat cap de setmana va assolir la seva 8a edició. De nou, l’esdeveniment va tenir un gran èxit de participació, amb 24 equips de diferents instituts, centres escolars, entitats esportives i culturals, casals i centres cívics de Sant Cugat, sumant un total de 300 participants d’entre 12 i 18 anys.

Els partits es van repartir en dues seus. Al Camp Municipal de Can Magí, es van disputar els de la categoria més jove (de 1r a 3r ESO), entre les 21.00 i les 0:00h, mentre que el camp de la ZEM La Guinardera va acollir els nois i noies més grans (de 4t ESO a 2n Batxillerat) entre les 22:00 i la 1 de la matinada. Tots els equips eren mixtos, amb un mínim de tres jugadores a les seves files, i sempre dues d’elles al terreny de joc, fomentant així la igualtat en tot moment.

Tallers de sensibilització “Enganxa’t als Bons Hàbits”

Més enllà de la vessant esportiva, el 8è Torneig Nocturn Mixt de Futbol 7 “Enganxa’t als Bons Hàbits” de la PB Sant Cugat va tornar a comptar amb un component educatiu obligatori: els tallers de sensibilització amb l’objectiu d’inculcar hàbits saludables i positius als més joves, que van estar impartits per l’empresa SEER Salut i Educació Emocional. Amb això, la penya busca fomentar no només l’esport, sinó els bons hàbits de salut i també el joc net entre tots els participants. La valoració de la jornada va ser molt positiva per part de tots els implicats.

L’esdeveniment va comptar amb la presència de Josep Maria Félez, president de la PB Sant Cugat; Núria Escamilla, regidora d’esports de l’Ajuntament de Sant Cugat; Núria Subirà, coordinadora d’Estudis de l’Escola de Fisioteràpia dels Escoles Universitàries Gimbernat; Xavier Requeno, gerent de TeamPartners; i Ester Alós i Joan Carles Galofré, creadors del Torneig Nocturn Mixt de Futbol 7 “Enganxa’t als Bons Hàbits”, ara fa vuit anys.