La PB Balaguer celebra el seu 50è aniversari

La penya de la Federació Ponent Nord va commemorar els seus 50 anys amb un sopar al qual hi van assistir 150 persones i que va comptar amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta

La celebració del 50è aniversari és sempre un moment àlgid per a qualsevol penya barcelonista. Divendres passat, va ser el torn de la Penya Barcelonista de Balaguer i Comarca, convertint-se així en la tercera penya de la Federació de Penyes Barcelonistes de Ponent Nord en assolir aquesta imponent xifra. L’entitat blaugrana ho va celebrar com cal en una jornada on els actes institucionals corresponents a tal ocasió van conviure amb el caràcter festiu i alegre que demanava aquesta commemoració tan important per a la penya.

Visites institucionals

El 50è aniversari de la PB Balaguer i Comarca va comptar amb la presència del president del FC Barcelona, Joan Laporta. El van acompanyar dos membres de la seva junta directiva amb responsabilitat sobre l’Àrea Social: el vicepresident Antoni Escudero i el vocal Josep-Ignasi Macià. Per part de la Confederació Mundial de Penyes, hi van ser presents el president de la Federació Ponent Nord, Maurici Vidal, i el president de la Federació Lleida Sud i la Franja, Claudi Bosch.

Tots ells van visitar en primer lloc la seu de la PB Balaguer i Comarca. Allà, el seu president Manel Espuñes va exercir com a amfitrió. A continuació, van ser rebuts a l’Ajuntament de Balaguer per l’alcalde de la localitat, Jordi Ignasi Vidal, i el president del Consell Comarcal de la Noguera, Miquel Plensa. Allí, es va dur a terme un homenatge als fundadors de la penya i també als presidents que ha tingut l’entitat durant aquest mig segle de vida.

Sopar multitudinari

El moment més esperat per tots els penyistes va arribar a la nit amb la celebració del sopar commemoratiu del 50è aniversari de la PB Balaguer. L’acte va reunir més de 150 persones, amb presència de membres d’altres 15 penyes de les federacions Ponent Nord, Lleida Sud i la Franja, i Bages, Berguedà i Cerdanya. També hi va acudir Pere Valentí Mora, membre de la Agrupació de Jugadors del FC Barcelona. Els parlaments dels principals representants institucionals i l’intercanvi d’obsequis van posar el punt i final a la vetllada. Fou un dia molt especial per a tots els assistents, que van compartir un gran ambient barcelonista.