La Penya Blaugrana Alt Empordà (Federació Empordà i Catalunya Nord) va retre un emotiu homenatge a Quim Torrent, qui va ser un dels fundadors de la penya l’any 1982 i vicepresident de l’entitat durant més de 40 anys. Aquest record a Torrent, que va morir a finals de l’any 2025, va tenir lloc en el marc del tradicional dinar social de final de temporada de la penya empordanesa, que va aplegar més de 160 persones prop de Cantallops. A més d’un gran nombre de penyistes de la PB Alt Empordà, també s’hi van sumar membres de la PB L’Escala, la PB Pals, la PB La Bisbal, la PB Banyoles, la PB Olot i la PB Montserrat Monistrol.
L’acte va comptar amb la presència de Josep Puigbert, president de la PB Alt Empordà; Joan Santos, un dels fundadors de la penya; Anton Parera, ex gerent del FC Barcelona; Jordi Pueyo, membre de l’àrea social del Club; i Pere Gratacós, membre de l’Agrupació Barça Jugadors. Tots ells van lloar la figura de Quim Torrent en presència de la seva vídua i fills, els quals van rebre un ram de flors i un obsequi commemoratiu.






Una figura molt implicada i estimada
Quim Torrent serà recordat com una figura cabdal per a la PB Alt Empordà. Gràcies a la seva iniciativa, la penya ha comptat històricament amb un autobús per a desplaçar-se des de Figueres fins al Camp Nou, així com amb l’organització de desplaçaments a partits fora de casa. Torrent també va estar lligat al propi Club com a membre de l’àrea social sota la presidència de Josep Lluís Núñez. D’altra banda, la seva trajectòria destaca pels 28 anys com a alcalde de Sant Climent Sescebes, així com la seva participació al Consell Comarcal de l’Empordà.
Durant l’homenatge, es van projectar vídeos per a recordar el llegat de Quim Torrent; un per part de la penya i l’altre per part de la família. L’actual president del FC Barcelona, Rafa Yuste, també va enviar un missatge de vídeo. Tot això subratlla la rellevància que Torrent havia adquirit no només per a la PB Alt Empordà, sinó a nivell de tota la comarca de l’Empordà, on era un home molt valorat i estimat.
Repàs de la temporada
A més de l’homenatge, el dinar social de la PB Alt Empordà també va servir per a repassar una temporada de grans èxits barcelonistes. L’entitat, que destaca per la seva gran fidelitat al primer equip tant en els partits com a local com en els desplaçaments, va projectar imatges per recordar els moments més memorables d’aquest curs 2025-26. També es van sortejar obsequis entre els assistents. L’actuació d’una xaranga va posar el punt festiu final a un dia ple d’emocions per a tots els assistents.




