Orgull blaugrana en tornejos de penyes a Polònia, República Txeca i Xina

La Fan Club Barça Polska va ser campiona del 9è Torneig Hubert Kostka, mentre que la PB Lleó de Dues Cues i la PB Shanghai es van quedar a les portes del títol a les seves respectives competicions.

El fair play entre penyes ha tornat a ser el gran protagonista arreu del món amb la celebració de diversos tornejos de futbol que han comptat amb protagonisme culer. Si fa unes setmanes va ser el cas de la PB Nova York i la PB Rincón del Barça en México, aquest cop han estat la Fan Club Barça Polska, la Penya Barcelonista Lleó de Dues Cues i la Penya Blaugrana de Shanghai les que han defensat amb orgull els colors blaugranes als seus respectius països. I totes han fet molt bon paper, ja que la penya polonesa va ser campiona al seu torneig, mentre que els penyistes txecs i els xinesos van quedar subcampions.

Trofeu blaugrana a Markowice

L’equip de la Fan Club Barça Polska va prendre part al 9è Torneig de Futbol Hubert Kostka, que es va disputar recentment a la localitat de Markowice, situada al centre de Polònia. Els penyistes barcelonistes van aixecar el trofeu de campions després de demostrar una gran superioritat en una competició on es van enfrontar a les penyes de Reial Madrid, Arsenal, Manchester United i Liverpool, a més de l’equip local LKS 07.

En un format de tots contra tots, l’equip blaugrana va comptar els seus partits per victòries, amb un total de 30 gols a favor i tan sols un en contra. A més, l’equip de la Fan Club Barça Polska també va rebre els guardons al millor jugador del torneig i també al màxim golejador. Així doncs, va ser una actuació estel·lar del conjunt barcelonista, enmig d’un ambient on va regnar el respecte entre tots els equips.

Subcampions a Jezov i Shanghai

A la República Txeca, la PB Lleó de Dues Cues va participar un any més al Torneig de Futbol de Penyes a Jezov, que a més dels aficionats barcelonistes va comptar amb equips de AC Milan, Bayern de Munic, Borussia Dortmund, Hamburg, Inter de Milà, Chelsea, Liverpool FC, Colònia, Juventus i Everton. En aquesta 6a edició del torneig, els penyistes txecs es van quedar a les portes del títol en una final que se’ls va escapar a la tanda de penals. En tot cas, van tornar a defensar amb gran orgull els colors blaugranes en un esdeveniment marcat pel bon ambient entre tots els seguidors dels diferents equips.

Finalment, la Penya Blaugrana de Shanghai va participar en un repte futbolístic molt particular anomenat Magnolia Cage, juntament amb les penyes de Reial Madrid, Manchester City, Liverpool, Chelsea i Bayern Munich. Es tracta d’un torneig 2 contra 2 en una gàbia octogonal on el joc no s’atura en cap moment, i on diverses normes especials fan que els partits siguin especialment emocionants. Després d’una molt bona actuació, la PB Shanghai va acabar com a subcampiona de la competició.