Rècord participatiu al XII Campionat de Botifarra de la PB Puigverd de Lleida

Les 80 parelles, arribades de diferents punts del territori, van suposar un nou rècord de participació en aquest campionat.

La Penya Barcelonista de Puigverd de Lleida (Federació Lleida Sud i la Franja) va organitzar recentment a la seva localitat la XII edició del seu Campionat de Botifarra. L’escenari va ser el local social de Puigverd de Lleida, que es va quedar petit amb les 80 parelles que van prendre part en aquesta competició de cartes, concretament del popular joc de la “botifarra”. Aquesta xifra va suposar un nou rècord de participació des de la creació d’aquesta competició de cartes. Hi van contribuir diversos membres de la penya organitzadora, però també parelles arribades de diferents punts de Catalunya, la qual cosa demostra el prestigi que l’esdeveniment ha adquirit al llarg dels anys.

Obsequis i premis per a tots els participants

La XII edició del Campionat de Botifarra de la PB Puigverd de Lleida va comptar amb la col·laboració de diversos comerços locals del seu territori, amb els quals la penya té una estreta relació. Fruites Llobera en va ser el principal patrocinador. Gràcies a això, tots els participants es van emportar caixes de fruita i també alguns lots de productes de proximitat. Per a les parelles guanyadores, va haver-hi premis especials que van ser lliurats pel president de la PB Puigverd de Lleida i de la Federació Lleida Sud i la Franja, Claudi Bosch, i per l’alcalde de Puigverd de Lleida, Josep Solsona. També es va reservar un obsequi per a tots els penyistes barcelonistes que van participar en el torneig.

Vist l’èxit d’aquesta XII edició del Campionat de Botifarra, la PB Puigverd de Lleida ja planeja l’edició de l’any que ve. Allà, esperen tornar a congregar a un gran nombre de persones aficionades al joc de la “botifarra”, que de ben segur que estaran esperant amb moltes ganes aquesta competició tan popular en el territori català.