Èxit del 7è Torneig Nocturn Mixt de la PB Sant Cugat

Un total de 275 participants repartits en 23 equips van protagonitzar la competició mixta de futbol 7 amb la qual la penya busca inculcar bons hàbits als joves de Sant Cugat

La Penya Blaugrana Sant Cugat (Federació Vallès) va organitzar dissabte passat el seu 7è Torneig Nocturn Mixt de Futbol 7. Va ser la primera edició després de tres anys sense poder celebrar-ho a causa de les restriccions de la pandèmia, i les ganes de recuperar aquesta activitat es van notar molt entre els més joves d’aquesta localitat. L’activitat estava oberta a tots els nois i noies dels diferents centres educatius de la ciutat, a més d’entitats esportives i culturals, casals i centres cívics, i la participació va ser tot un èxit: 23 equips inscrits i un total de 275 jugadors i jugadores d’edats compreses entre els 12 i 18 anys.

La competició es va dividir en dues categories segons els cursos escolars: una entre 1r i 3r d’ESO, amb seu al Camp Municipal de Futbol de Can Magí, i l’altra entre 4t d’ESO i 2n de Batxillerat, que es va disputar a la ZEM La Guinardera. En total, el 7è Torneig Nocturn Mixt de Futbol 7 va comprendre més de 50 partits. Va haver-hi premis per als tres primers classificats de cada categoria, però més enllà de la competitivitat entre els equips, el joc net i el bon ambient van ser les notes dominants del torneig.

Taller sobre hàbits saludables

La finalitat d’aquesta iniciativa de la PB Sant Cugat és promoure l’activitat física i inculcar als joves uns hàbits saludables. Per això, l’activitat va incloure per a tots els equips un taller de sensibilització de bons hàbits saludables, que va anar a càrrec de l’empresa SeeRSport, de Sant Cugat. El taller, que pretén oferir altres alternatives saludables a l’oci nocturn, s’ha centrat en la salut i la gestió emocional dels jugadors i jugadores participants en el torneig. Després de l’èxit d’aquesta edició, la PB Sant Cugat està segura que l’activitat es consolidarà com una referència per als joves de la seva localitat.