Ampli suport de les penyes de la Federación de Castilla y León a Valladolid

Encara que el títol de Lliga ja estigui certificat i els horaris dels partits no acompanyin, el moviment de penyes no cessa en la seva mobilització per a fer costat al primer equip masculí del FC Barcelona allà on va. Ahir, una vegada més, l’equip no va estar sol gràcies als 300 penyistes que es van desplaçar a l’estadi del Reial Valladolid, amb un ampli protagonisme de la Federación de Peñas Barcelonistas de Castilla y León.

Amb una gran presència de joves barcelonistes, van ser presents en el Nuevo Zorrilla entitats com la PB Valladolid, la PB Hristo Stoichkov de Salamanca, la PB Villalpando, la PB Cuellerana “Nicolás Casaus”, la PB La Granja y Valsaín, la PB Albense, la PB El Espinar “Los Gabarreros”, la PB Sepúlveda i la PB Villabalter. Tampoc van fallar els membres de la PB El Perelló (Federació Terres de l’Ebre), malgrat la distància geogràfica que separa als ebrencs dels val·lisoletans. Aquesta temporada s’ha demostrat, una vegada superada totalment la pandèmia, que el moviment de penyes, socis i aficionats està més viu que mai, amb una àmplia representació en tots els desplaçaments de l’equip de Xavi Hernández.

Últim desplaçament, a Vigo

El Celta-Barça de la última jornada, previst per al diumenge 4 a les 19:00h, tancarà la Lliga. En motiu d’aquest partit se celebra la Convenció de Penyes de la Federación de Peñas Celtistas, on hi haurà representació de la Federación de Peñas Barcelonistas Galegas, encapçalada pel president de la Federació, Salvador Cerviño. També hi assistirà Nieves Loira, delegada del Consell Consultiu. L’acte és una mostra més de la concòrdia que promou Aficiones Unidas i la Confederació Mundial de Penyes.